Salesplus tréningek

Ezt a tréning-csomagunkat olyan értékesítőknek ajánljuk, akik már gyakorlatot szereztek az ügyfelekkel való munka során, ugyanakkor szeretnék elmélyíteni és kiterjeszteni az ismereteiket a szakmai szempontból összetettebb vagy érzelmi értelemben dinamikusabb tárgyalási helyzetek vonatkozásában. Ugyancsak ide tartoznak az olyan tréningek, amelyek a Sales-csapat egészére, annak közösségi erejére, csoport szintű kompetenciáira vonatkoznak.

A tréningek tartalmi és metodikai kidolgozására ideális esetben a Sales-csapatra vagy annak egyes tagjaira vonatkozó diagnózist követően, specifikus módon kerül sor.

A SALESPLUS TRÉNING-CSOMAG EGYES MODULJAINAK FÓKUSZTERÜLETEI

Értékesítés a személyiség erejével

  • összetett érdek-, érték- és motívum-struktúrák értelmezése
  • a másik fél üzleti, helyzeti és személyes szükségleteinek komplex megértése
  • a partner szempont-rendszerébe, látásmódjába, értékvilágába szervesen 
  • integrálódó érvelési struktúrák felépítése
  • az értékesítő és az ügyfél személyiségének egymásrahatásai – 
  • az ezzel járó jelenségek felismerése: veszélyek és lehetőségek kezelése
  • az ügyfél és az értékesítő személyiségében rejlő közös metszetek, 
  • illeszkedési pontok felismerése – építkezés a közös tér ismeretében

Tárgyalás az értékesítésben

  • szakértői szintű együttműködés az ügyféllel – a felületi előnyök/veszélyek mögött meghúzódó hosszú távú üzleti kihatások feltárása, felmutatása
  • a másik fél szakmai-üzleti érdekstruktúrájába komplex módon illeszkedő előnyök elemzése, felismerése és megfogalmazása
  • összetett dinamikájú, fordulatos, váratlan eseményektől kísért tárgyalások kezelése – alkalmazkodás a érdekérvényesítési helyzet változó realitásaihoz
  • számos üzleti paraméter és kondíció egyidejű kezelését feltételező 
  • tárgyalások vezetése – mozgások komplex kompromisszum-mezőben
  • érdekérvényesítés több szereplős, eltérő érdekstruktúrák hullámszerű, 
  • turbulens keveredéseire épülő tárgyalási mezőben 

Kreativitás tréning - megújulás-technikák

  • üzleti kreativitás-technikák alkalmazása az érvelésben
  • a tárgyalási csomag összetevőinek a megszokott, bejáratott utaktól 
  • eltérő módosítása, szokatlan ellenajánlatok megfogalmazása
  • tárgyalások kimozdítása a holtpontokról ötletes szempontok felvetése révén
  • nézőpontváltási technikák alkalmazása az ügyfél szándékainak, szükségleteinek gazdagabb értelmezése érdekében
  • egy üzleti helyzet több vetületének, olvasatának, aspektusának felismerése

Konfliktusok kezelése az Értékesítői Csapatban

  • a társas érintkezés kompetenciáinak fejlesztése (EQ)
  • félreértések, feszültségek, súrlódások felismerése és konstruktív kezelése
  • csoportdinamikai jelenségek értelmezése és előrevivő megélése
  • egyéni és csoportos cél-, érdek- és érték-struktúrák összhangba hozatala
  • a személyesség és a távkapcsolatok szerepe a csoportkohézió fenntartásában
  • a személyészlelés veszélyei érdekközösségekben – tulajdonítások, feltételezések, benyomások, szimpátia- és ellenszenv-viszonyok

Sales csapat-tréning - Teampower©

(természeti környezetben indoor és outdoor elemekkel)

  • a csapatélmény erősítése egymástól fizikailag elkülönülve dolgozó értékesítők esetében – a csoport kohéziójának, összetartó erejének elmélyítése
  • a személyes kapcsolódások erősítése, a csapatban rejlő egyéni és 
  • közösségi erőforrások felismerése és tudatosítása
  • az elért sikerek közös megélése, az ezekkel kapcsolatos büszkeség élmény és öröm pozitív feldolgozása 
  • az esetleges kudarcok konstruktív feldolgozása, a tanulási pontok 
  • felismerése,a  jövőre szóló tanulságok előrevivő megfogalmazása

AZ EGYES MODULOK IDŐIGÉNYE

  • a tréning-modulok időtartama két nap