Salesplus tréningek
Ezt a tréning-csomagunkat olyan értékesítőknek ajánljuk, akik már gyakorlatot szereztek az ügyfelekkel való munka során, ugyanakkor szeretnék elmélyíteni és kiterjeszteni az ismereteiket a szakmai szempontból összetettebb vagy érzelmi értelemben dinamikusabb tárgyalási helyzetek vonatkozásában. Ugyancsak ide tartoznak az olyan tréningek, amelyek a Sales-csapat egészére, annak közösségi erejére, csoport szintű kompetenciáira vonatkoznak.
A tréningek tartalmi és metodikai kidolgozására ideális esetben a Sales-csapatra vagy annak egyes tagjaira vonatkozó diagnózist követően, specifikus módon kerül sor.
A SALESPLUS TRÉNING-CSOMAG EGYES MODULJAINAK FÓKUSZTERÜLETEI
Értékesítés a személyiség erejével
- összetett érdek-, érték- és motívum-struktúrák értelmezése
- a másik fél üzleti, helyzeti és személyes szükségleteinek komplex megértése
- a partner szempont-rendszerébe, látásmódjába, értékvilágába szervesen
- integrálódó érvelési struktúrák felépítése
- az értékesítő és az ügyfél személyiségének egymásrahatásai –
- az ezzel járó jelenségek felismerése: veszélyek és lehetőségek kezelése
- az ügyfél és az értékesítő személyiségében rejlő közös metszetek,
- illeszkedési pontok felismerése – építkezés a közös tér ismeretében
Tárgyalás az értékesítésben
- szakértői szintű együttműködés az ügyféllel – a felületi előnyök/veszélyek mögött meghúzódó hosszú távú üzleti kihatások feltárása, felmutatása
- a másik fél szakmai-üzleti érdekstruktúrájába komplex módon illeszkedő előnyök elemzése, felismerése és megfogalmazása
- összetett dinamikájú, fordulatos, váratlan eseményektől kísért tárgyalások kezelése – alkalmazkodás a érdekérvényesítési helyzet változó realitásaihoz
- számos üzleti paraméter és kondíció egyidejű kezelését feltételező
- tárgyalások vezetése – mozgások komplex kompromisszum-mezőben
- érdekérvényesítés több szereplős, eltérő érdekstruktúrák hullámszerű,
- turbulens keveredéseire épülő tárgyalási mezőben
Kreativitás tréning - megújulás-technikák
- üzleti kreativitás-technikák alkalmazása az érvelésben
- a tárgyalási csomag összetevőinek a megszokott, bejáratott utaktól
- eltérő módosítása, szokatlan ellenajánlatok megfogalmazása
- tárgyalások kimozdítása a holtpontokról ötletes szempontok felvetése révén
- nézőpontváltási technikák alkalmazása az ügyfél szándékainak, szükségleteinek gazdagabb értelmezése érdekében
- egy üzleti helyzet több vetületének, olvasatának, aspektusának felismerése
Konfliktusok kezelése az Értékesítői Csapatban
- a társas érintkezés kompetenciáinak fejlesztése (EQ)
- félreértések, feszültségek, súrlódások felismerése és konstruktív kezelése
- csoportdinamikai jelenségek értelmezése és előrevivő megélése
- egyéni és csoportos cél-, érdek- és érték-struktúrák összhangba hozatala
- a személyesség és a távkapcsolatok szerepe a csoportkohézió fenntartásában
- a személyészlelés veszélyei érdekközösségekben – tulajdonítások, feltételezések, benyomások, szimpátia- és ellenszenv-viszonyok
Sales csapat-tréning - Teampower©
(természeti környezetben indoor és outdoor elemekkel)
- a csapatélmény erősítése egymástól fizikailag elkülönülve dolgozó értékesítők esetében – a csoport kohéziójának, összetartó erejének elmélyítése
- a személyes kapcsolódások erősítése, a csapatban rejlő egyéni és
- közösségi erőforrások felismerése és tudatosítása
- az elért sikerek közös megélése, az ezekkel kapcsolatos büszkeség élmény és öröm pozitív feldolgozása
- az esetleges kudarcok konstruktív feldolgozása, a tanulási pontok
- felismerése,a jövőre szóló tanulságok előrevivő megfogalmazása
AZ EGYES MODULOK IDŐIGÉNYE
- a tréning-modulok időtartama két nap